Кожному ЧАЙНИКУ по БАЙКУ
| |
vanyka-baiker | Дата: Середа, 24.01.2007, 13.13.18 | Повідомлення # 1 |
Генерал-лейтенант
Група: Модератори
Сообщений: 574
Репутація: 10
Статус: Офлайн
| Напевно кожен з Вас,собі задає питання:чим краще і надійніше зварити свою РАМУ??? Такі відповідальні конструкції варяться або постійним струмом зворотньої полярності по технології похожої до зварок газових трубопроводів високого тиску--або напівконтактом невисокої потужності.Шов перед зваркою сточується болгаркою,приблизно по 1-му см з обох сторін,під кутом 45 градусів,для покращення щеплення обох деталей.Зварку з перемінним струмом і простими електродами варити нерекомендую,місце зварки сильно перенагрівається і даний метал втрачає свої властивості.Вся гола правда в останніх словах,але все-на Ваш страх і риск.АХТУНГ!!!--газозваркою раму НЕРАДЖУ варити в-з-а-г-а-л-і!!! далі буде... Добавлено (24.01.2007, 13.13.18) --------------------------------------------- Коли питання перед вибором,стало ребром Дніпро або Іж??? Я наприклад взяв би мотоцикл з рук,по можливості звичайно якнайдешевше і бажано щоб рік випуску був до 1990р. і з нормальними на нього документами.Коли приженете його у свій гараж-майстерню,тоді розкрутіть байк до шрубки.І поступово,неспішучи,якісно добавите в кап-рем свій величезний труд,старання і затрати коштів немалі (із власного досвіду).Водночас наберетися певних навиків і страх пропаде перед ймовірною поломкою.Бо,тому що,після того,як Ви перебрали увесь байк,своїми руками,то будете вже майже профі.Винагорода цьому всоьму буде Ваше ''дєтіще'' із часткою душі в металі.Оце вже тоді,буде дійсно техніка,краща за будь-який новий мот. далі буде...
НЕ КАЖИ МЕНІ,ЩО Я МАЮ РОБИТИ І Я НЕЗКАЖУ КУДИ ТОБІ ПІТИ!!!
|
|
| |
myron | Дата: Четвер, 25.01.2007, 05.48.54 | Повідомлення # 2 |
Полковник
Група: Перевірені
Сообщений: 238
Репутація: 7
Статус: Офлайн
| vanyka-baiker, Ти , знаєш, я це читаю і навіть розумію!!! Сильні думки!!! Ріспект!!!
HUNTER
|
|
| |
vanyka-baiker | Дата: Неділя, 25.02.2007, 16.57.15 | Повідомлення # 3 |
Генерал-лейтенант
Група: Модератори
Сообщений: 574
Репутація: 10
Статус: Офлайн
| Як зробити свою вилку довшою???Спочатку зробіть креслення і визначте кут наклона,який хочете мати.При цьому урахуйте,що для телескопічної вилки,кут в 40-градусів,це вже потолок.Бо вже під більшим кутом,вона небуде виконювати свої функції.Якщо хочете кут наклона отримати більший ніж 40-градусів,то зробіть або купіть,ричажну або паралелограмну вилку.Є кілька хитрих способів,для продовження вилки;1)вилка від другого мотоцикла,з подібною вагою,2)саморобна ричажна або паралелограмна,3) і уже всім відомі ''вставки''.А тепер про кожний варіант зокрема;1)надійно,добре,але недешево,2)якщо є знання і вміння і хороший матеріал,буде надійно,красиво і можливо трохи дешевше,3)самий ненадійний і кривий варіант.Не забувайте також про те,що видовжити вилку,без переварки рами можна,але якщо Вам пофіг зовнішній вигляд свого апарата.Тут себе запитайте:для чого ж іще,як не для зовнішнього вигляду,Вам ця вилка потрібна?Незабудьте про головне-що довжелезна вилка,це без заперечинь дуже красиво,але як залегко з нею буде керуватися мотоцикл при їзді !!! далі буде... Добавлено (25.01.2007, 18.46.52) --------------------------------------------- Полірування двигуна...Багато хто,собі задає це запитання.А як це робиться???Цей увесь процес,відбувається трохи довго і нудно,але він себе оправдовує сповна.Перш за все ту деталь,яку збираєтеся полірнути,помийте від масла і болота.1) тріть спочатку наждачкою 120-ю для мокрої перетирки(тобто з водою)до рівної поверхні,потім 600-ю,потім 800-ю,а вже потім 1000-ю.2) зробіть або купіть насадку з валянка на високооборотню дрельку.3) з допомогою всім відомої пасти ''ГОЯ'',поліруйте дрелькою до блиску.4) відполіровану поверхню обов'язково покрийте безколірним лаком,бо є ймовірність,що потускніє.А це значить,що всі Ваші старання ''коту під хвіст'' !!! далі буде... Добавлено (26.01.2007, 09.53.12) --------------------------------------------- Сидіння з підогрівом???Зараз за вікном не особливо тепло,для тих хто ще драйвує і нехоче простудити своє причандалля!!!Виготовляється таке сидіння на свій мот,дуже просто.Спочатку купляєте підогрів дупи автолюбителя.Можна зі спинкою( для суцільного мотосидіння),постарайтеся придбати з регулятором температури.А що стосовно до підігріву рук,то таке є вже у вільному продажі і доречі недорого коштує всього якихось 200-ті гриваків за пару.Тепер берете і розпорюєте автопідігрів,але акуратно і розрізаємо на комплектуючі частини.Вас цікавить тільки ізольована основа,на яку приклеєна і нашита деяка волокниста структура,яка називається-вуглеродоутримуючим волокном.Тепер відкладаємо,це все в сторону.Беремося за мотосидіння.Знімаємо акуратно(без фанатизму),шкіряний чи дермонтиновий чехол.Підганяємо під його форму,ізольовану основу і накладаємо тепловиділяючий елемент.Тепер все це садимо на клей або прошиваєте(на Ваш розсуд).Збираємо,тепер уже нове мотосидіння до купи,правельно підключаєте його,сідаєте і насолоджуєтеся цим теплом.Повірте,це дуже приємне відчуття комфорту,щоб його відчути,Вам треба зробити все вищесказане.Надійність і довговічність,гарантую !!! далі буде... Добавлено (26.01.2007, 21.16.22) --------------------------------------------- Як правельно законсервувати байк,на зимовий період???Для тих,хто вже закінчив свій мотосезон і хоче поставити свій апарат на прикол! Бажано щоб мот зберігався в хорошому,утепленному гаражі.Покладіть його на центральну лабу і увесь бак залийте бензином,під саму горловину,(щоб він нержавів із середини).Така процедура геть недешева,(але що тільки незробиш,для свого улюбленого апарата).Обов'язково від'єднайте АКБ і розрядіть його повністю.Зазори між клапанами розрегулюйте,(щоб пружини невтратили своєї пружності),колеса підспустіть.У передню вилку залийте масла,повністю.В циліндрах,відкруть свічки і пшикніть в середину WD-40,або його аналог і прокопайте.Зробіть цю процедуру 2-3 рази,а потім залийте в поршневу 20 грам машинного масла(щоб поршня непозалипали) і закрутіть свічки(щоб до середини непопали зайві придмети).Всі болти і гайки,змастіть тонким слоєм ''солідолом або літолом''(щоб непоржавіли) і накрийте його наприклад брезентом чи клійонкою,щоб неприпадав пилюкою.І про головне,закупіть побільше пива,щоб вистачило на всю довгу і холодну зиму.Можите листати мотожурнали,переглядайте фотки з мотоп'янками,це щоб було Вам чим зайнятися,довгими-зимовими вечорами і заряджайтеся приємними спогадами.Хоча це вже є,консервація для самого байкера,а не мотоцикла!!! далі буде... Добавлено (27.01.2007, 09.15.43) --------------------------------------------- Реставрація ребер чугунного циліндра!Для тих у кого ретро-мото,або щось подібне.Як припаяти чи приварити,відломані ребра чугунного циліндра???Вихід з положення є;якщо маєте унікальну можливість,купіть новий і неморочте собі голову.Попробуйте припаяти чистою міддю або мідно-цинковим припоєм,такого типу як-Л-68,ЛОК-59-1-0,3.Є спеціальні чугунні електроди,вийнятково для зварки чугуна.На ринку або в магазині,їх можна нарити(не дефіцит).І варите звичайною зваркою,постійного струму(дугою),а потім зачищаєте і красите.Я просто впевнений,що у Вас,усе получиться зробити правельно. далі буде... Добавлено (28.01.2007, 09.56.26) --------------------------------------------- Воронування металу у домашніх умовах!Такий спосіб,дає змогу потемнити будь-яку,металеву деталь.Деталь ретельно і старанно обезжирюється содою,а потім змащуєте рівномірно тонким слоєм соняшникової олії (колір буде чорно-коричневий,чорний).А якщо змастите грубим слоєм,то може получитися обгорілі плями і потьоки (масний палець,наприклад),а якщо не обезжирити,перед змащуванням олії,тоді получаться нерівномірні плями.Потім деталь кладете в духовку,нагріту до 200-250 градусів і нагріваєте до потрібного Вам кольору чи відтінку,час нагріву 10-15 хв.Проводите таку процедуру змащування-нагрів,приблизно разів 5-7,на інших або дюроалюмінієвих металах,переважно вдається з 2-3го разу,отримати бажаний результат.При хорошому опитові,виходить дуже гарний колір,на тій чи іншій деталі.Для дуже лінивих,можу порекомендувати легший спосіб;обезжирюєте деталь,потім покриваєте натуральною або синтетичною тушшю (склад-гуміарабік,газова сажа) і вже після того ,як деталь висохне,натираєте олією і кладете в духовку.Темно-чорна поверхня виходить з першого разу,покриття блискуче,стирається тільки з металом,зберігає чудові антикорозійні якості і майже нічого Вам не коштує!Ну а якщо треба зробити це покриття матовим,тоді дуже дрібною наждачкою з водою,шліфуєте покриту деталь до потрібної якості мата.Будьте уважними і акуратними,щоб незшліфувати воронування до металу,особливо на кантах!!! далі буде... Добавлено (01.02.2007, 09.23.54) --------------------------------------------- Який,необхідний інструмент,потрібний у першу чергу,в гаражі??? 1)Набір рожкових ключів.2)Набір головок.3)Електро зварка (пригодиться обов'язково).4)Компресор.5)Ударна викрутка.6)Болгарка.7)Дрелька.8)Метчики і плашки.9)Великі тіски.10)Молотки різної величини і ваги.А якщо,би Ви мали в гаражі;набір ключів,набір головок,тіски,наковальню,рашпиля,ножиці по металу,штангельциркуль,мікрометр,манометр,тестр,компресор,молоток,молоточок і кувалдочка,набір зйомників,болгарка,електродрель з хорошими сверлами,набір метчиків і плашок,паяльна лампа,пістолет для покраски,пресс,точило,гальванічна ванна,токарний і фрезерний станки,трубогиб,кілька різних зварок,тоді можите спокійно відкривати,свою мото-майстерню. далі буде... Добавлено (03.02.2007, 08.57.17) --------------------------------------------- Хімічне хромування?Для того,щоб покрити хромом будь-яку деталь,переважно всі несуть її в найближчий завод.Необов'язково,Ви тепер зможите зробити гальванічну установку у себе,в дома.Я пропоную Вам,на мій погляд,один з найбільш простих і дешевих,способів хромування.Принцип дії оснований на хімічній реакції,без застосування електричного струму,на реагуючі речовини.Щоб похромувати стальні деталі,їх спочатку потрібно покрити міддю.Для цього Вам потрібно приготувати розчин,із таких хімічних речовин,як;1)Сірчанокисла мідь=8-50г,2)Концентрована сірчана кислота=5-8г,3)Дистильвана вода=1л,робоча температура,від18-ти до 20-ти градусів за цельсієм.Після ретельної чистки і обезжирювання деталі,занурюєте на кілька секунд,в приготовлений розчин.Поміднену деталь витягуєте з розчину,промиваєте водою і сушите.Тепер можна переходити,безпосиредньо до процесу хромування.Для цього потрібен розчин,до складу якого входять,такі хімічні речовини,як;1)Фтористий хром=14г,2)Лимоннокислий натрій=7г,3)Гіпофосфат натрія=7г,4)Льодовитий оцет=10мл,5)Їдкий натрій(20%-вий розчин)=10мл,6)Дистильована вода=1л,робоча температура,біля=80градусів вище0.Відчищені і обезжирені деталі,хромуєте на протязі від 3-ох до 8-ми годин.Потім похромовані деталі виймаєте з розчину,змиваєте водою і сушите.І при цьому-всьому,отримуєте бажаний результат. далі буде... Добавлено (12.02.2007, 11.36.18) --------------------------------------------- Гермишлем!!!На мою думку,що в ідеалі було б добре мати і відкритий і закритий гермачок.Відкритий-для невеличких поїздок по місту,в жарку погоду.А закритий-для дальнобоя і серйозних подорожей,щоб захищав від каміння і всілякої нечесті,яка вилітає із під коліс камазів і величезних фур.Самий найкращий варіант-з відкидною нижньою частиною (правда він коштує трохи більше).Відкидна челюха-саме те що Вам потрібно.А інтеграли (тобто повністю закриті),експлуатують в комплектації з костюмом.Горбот (горб на спині),виступає в якості упора.Під час падіння,при сильному ударі головою відбувається зміщення між одним і другим шийним позвонком,цей суглоб дуже кволий.Там відносно перелом з перетисканням спинного мозку.А відкритий,хороший з великим орстіклом,на всю морду,від каміння захистить,від мух,жуків,горобців,вітерець піддуває і чути в ньому краще.Ось Вам список фірм гермаків,яким можна довірити свою голову;1)Arai,2)AGV(модель Syncro),3)Shoei,4)Suomi,5)Shark,6)Shuberth,7)Lazer(модель FiberTech),8)HJC(моделі АС-11,АС-14).До речі,що стосується вийнятково мене,то у мене на аваторі,Ви можите побачити шлем-каску(гальма).Можу всіх Вас запевнити,що їздити в ''гальмі'' дуже зручно,комфортно,аероденаміка відмінна і народ шугається.Шлем-каска,захистити може не тільки від каміння Вашу голову,але і у важку хвилину від ворожої кулі (мова іде про фронтову гальму).Для чопперистів,кращого шлема бути просто неможе,всі інші- відстой,лайно.Вибір залишається за Вами,який гермак Вам краще підходить!!! далі буде... Добавлено (15.02.2007, 20.51.07) --------------------------------------------- Вм'ятини в баці.Їх можна вирівняти кількома способами!...1)-Якщо до вм'ятини добратися нічим неможливо,а вирівняти треба.Просверліть по її центру,дирку приблизно діаметром 3-4мм,згинаєте стальну катанку буквою ''Г'',підігріваєте вм'ятину паяльною лампою (перед цією процедурою,раджу бак виварити вихлопними газами,щоб нервануло) і цією сталькою витягуєте вм'ятину.Дирку потім заварюєте.2)-Герматизуєте бак,заливаєте його повністю водою і на мороз.Вашому бакові шкоди ніякої небуде,(провірено).3)-Можна також скористатися поліефірними шпатлівками з алюмінієвим наповнювачем,або із стікловолокном.Поверхню бака,перед роботою незабудьте пошкрябати грубозернистою наждачкою 60-ю,80-ю.В загальному,візьміть монтіровку і постарайтеся,через горловину,дістати до вм'ятини із допомогою молотка і якоїсь мами,попробуйте вирівняти.Після третьої невдалої спроби,плюєте на всьо,шпатлюєте і красите.4)-А якщо хочите без взривів і морозів,герматично затикаєте в баці всі дирки,заливаєте в ного ХОЛОДНУ воду і кладите бак в ГАРЯЧУ воду.Працює безвідказно,а головне безпечно для вашого здоров'я!!! далі буде... Добавлено (19.02.2007, 19.49.05) --------------------------------------------- Яке масло заливати в "іжівські" амортизатори?Вєрєтьонку,або як ще його називають трансформаторне.Трансформаторне масло використовують для заливки трансформаторів,реакторного обладнання,а також масляних вимикачів.Трансформаторне масло виконює функцію дугогасящого середовища.Трансформаторне масло-це очищена фракція нафти,отримана при перегонці,яка закипає при температурі від 300 до 400-градусів за цельсієм.В залежності від походження нафти.Нафта,здебільш наповнена різними властивостями і ці надзвичайні властивості,відображаються на властивостях масла.Воно має складний вуглеводородний склад із середньою вагою молекул і зберігає слідуючі основні компоненти.Трансформаторне масло "Пента-ТРМС-110"-термостійка кремнійорганічна рідина,яка має деякі переваги перед мінеральними маслами;1)Не створюються токопроводящі вуглеродні частини при електричному пробиванні чи іскрінні.2)Менша залежність в'язкості від температури.3)Більш висока ймовірність від окислення.4)Меньше виділення тепла при загорянні і т.п.Кожний із компонентів масла,відіграє певну роль при експлуатації.Парафіни і циклопарафіни забезпечують низьку електропроводимість і високу електричну потужність.Ароматичні вуглеводороди зменьшують старіння масла і збільшують стійкість до часткових розрядів в об'ємні масла.Асфальто-смолисті,сернисті.азотні сполучення і нафтові кислоти,являються домішками і невідіграють особливої ролі.Асфальто-смолисті сполучення,відповідальні за винекнення осаду в маслі і за його колір.Сернисті,азотні сполучення і нафтові кислоти відповідальні за процеси корозії металів в трансформаторному маслі.Вуглеводороди,парафінового ряду,окрім високої хімічної міцності,наповнені високою температурою вспишки і рядом інших добротних якостей,але загублюють властивості навіть при кімнатній температурі і тому недопускаються великого наповнення парафінів.Більш того,нафти з великим наповненням (грозненська,сураханська) для приготовлення масел невикористовуються!!! далі буде... Добавлено (25.02.2007, 16.57.15) --------------------------------------------- Вихлопні труби!Шановним кастомайзерам Косівщини і гостям цього сайту,пропоную новонародженну ідею,про створення крутих вихлопних труб,при звучанні яких,всі пішоходи оглядалися з відкритим ротом і випуклими очима.В чому ж суть самої ідеї ?А в тому,що тепер може відкритися можливість перебороти устарівші методи чоперобудування.Для цього треба змінити,звучання вихлопних труб,дана система називається "Вертлюх-Нагнітач".Система складається із металевого диска обертання з однією діркою,яка займає 1/3 всього диска.Через центр диска проходить ось обертання.Ось разом з диском вставляєте у вихлопну трубу,при цьому ось закріплюєте до труби із середини акуратно,так щоб диск свобідно обертався навколо своєї осі.Перед монтажем диска з діркою,на ось до нього потрібно приварити вертлюх у вигляді гелікоптерного гвинта.По завершенні монтажу,до краю вашої вихлопної труби,приварюєте три трубки з різними тональностями (наприклад ДО,МІ,ЛЯ).Потім коли все це зроблено,заводите свого коня і при цьому вихлопні гази обертають вертлюх,а також і диск,дірка в диску по черзі відкриває одну із труб і в результаті получається;ДО,МІ,ЛЯ--ДО,МІ,ЛЯ--ДО,МІ,ЛЯ...По моїх розрахунках,все має получитися дуже круто.А це означає,що така система.як "Вертлюх-Нагнітач" зробить Вас самим крутим байкером на увесь Косів і за його межами також!!! далі буде...
НЕ КАЖИ МЕНІ,ЩО Я МАЮ РОБИТИ І Я НЕЗКАЖУ КУДИ ТОБІ ПІТИ!!!
|
|
| |
vanyka-baiker | Дата: Неділя, 04.03.2007, 09.30.51 | Повідомлення # 4 |
Генерал-лейтенант
Група: Модератори
Сообщений: 574
Репутація: 10
Статус: Офлайн
| Загартована сталь!З якої сталі Вам краще зробити стойки руля?В гаражних умовах,майже нереально визначити марку сталі.Але є такі специ,які визначають марку сталі по іскрі,але я про таких тільки чув.Сталь 45,оптимальний варіант для такої роботи! Нагріваєте її до 850 градусів за цельсієм (колір світло-червоний) і у воду.Після,для зняття внутрішньої напруги,нагріваєте приблизно десь від 250-700 градусів,в залежності від степеню відпускання і охолоджуєте на повітрі.Наприклад я,зробив стойки із автомобільної рульової тяги,на мою думку вона мала би бути розрахована заводом-виготовником,на бокові нагрузки.Ось Вам температура нагріву сталі і відповідні кольори.400-дуже темно-червоний.500-темно-червоний.550-темно-вишневий.600-середньо-вишневий.750-вишнево-червоний.800-світло-вишневий.850-світло-червоний.900-червоний.950-яскраво-червоний.1000-лимонно-жовтий.А ще,ось Вам зсилка-http://steels.h1.ru/--Справочник сталей далі буде...
НЕ КАЖИ МЕНІ,ЩО Я МАЮ РОБИТИ І Я НЕЗКАЖУ КУДИ ТОБІ ПІТИ!!!
|
|
| |
Байкер_Леді | Дата: Четвер, 19.07.2007, 05.13.29 | Повідомлення # 5 |
Полковник
Група: Перевірені
Сообщений: 202
Репутація: 4
Статус: Офлайн
| vanyka-baiker, йомойо...а що ж робити байкерам жіночо статі?Це реально, щоб вони фізично і технічно ( до того ж, гармотно! ) змогли би виконати всі ці поради? Як казав один великий чоловік на цьому форумі , що не зробиш для свого улюбленця
Краще за байки можуть бути тільки байки:) І байкери на них;)
|
|
| |
vanyka-baiker | Дата: Четвер, 19.07.2007, 08.42.28 | Повідомлення # 6 |
Генерал-лейтенант
Група: Модератори
Сообщений: 574
Репутація: 10
Статус: Офлайн
| Quote йомойо...а що ж робити байкерам жіночо статі? Байкер_Леді,довірте всі технічні і фізичні роботи чоловікам,вони знають толк в техніці!!!А Ви відпочивайте і насолоджуйтеся покатушками!
НЕ КАЖИ МЕНІ,ЩО Я МАЮ РОБИТИ І Я НЕЗКАЖУ КУДИ ТОБІ ПІТИ!!!
|
|
| |
Байкер_Леді | Дата: Четвер, 19.07.2007, 12.20.09 | Повідомлення # 7 |
Полковник
Група: Перевірені
Сообщений: 202
Репутація: 4
Статус: Офлайн
| Quote (vanyka-baiker) Байкер_Леді,довірте всі технічні і фізичні роботи чоловікам,вони знають толк в техніці!!!А Ви відпочивайте і насолоджуйтеся покатушками! vanyka-baiker, в такому випадку у комплекті з байком треба й байкера придбати? Quote (vanyka-baiker) А Ви відпочивайте і насолоджуйтеся покатушками! Ви справжній джентльмен Я не жартую
Краще за байки можуть бути тільки байки:) І байкери на них;)
|
|
| |
vanyka-baiker | Дата: Четвер, 19.07.2007, 14.52.16 | Повідомлення # 8 |
Генерал-лейтенант
Група: Модератори
Сообщений: 574
Репутація: 10
Статус: Офлайн
| Quote в такому випадку у комплекті з байком треба й байкера придбати? Байкер_Леді,а шо ідея! Придбайте собі гарненького байка,ну а байкер то вже як повезе,головне,щоб гайки умів крутити!!! Quote Ви справжній джентльмен Я не жартую Байкер_Леді, :oops:мені ще таких компліментів ніхто неговорив! Я не жартую...
НЕ КАЖИ МЕНІ,ЩО Я МАЮ РОБИТИ І Я НЕЗКАЖУ КУДИ ТОБІ ПІТИ!!!
|
|
| |
Байкер_Леді | Дата: П'ятниця, 20.07.2007, 00.05.32 | Повідомлення # 9 |
Полковник
Група: Перевірені
Сообщений: 202
Репутація: 4
Статус: Офлайн
| Quote (vanyka-baiker) Байкер_Леді,а шо ідея! Придбайте собі гарненького байка Хоч і дурень думкою багатіє-- ну, не можу я не помріяти! Quote (vanyka-baiker) Байкер_Леді, :oops:мені ще таких компліментів ніхто неговорив! Несправедливо. Повірте, в силу своєї професії я спілкувалася з такою кількістю РІЗНИХ при чому людей, що ви стільки гайок не накрутилися Так що повірте, що є що порівнювати і висновки робити
Краще за байки можуть бути тільки байки:) І байкери на них;)
Повідомлення відредагував Байкер_Леді - П'ятниця, 20.07.2007, 00.07.18 |
|
| |
myron | Дата: П'ятниця, 20.07.2007, 01.06.26 | Повідомлення # 10 |
Полковник
Група: Перевірені
Сообщений: 238
Репутація: 7
Статус: Офлайн
| І тут Ванька байкер гордо приймає на себе удар жіночих компліментів і героїчно витримує його
HUNTER
|
|
| |
Байкер_Леді | Дата: П'ятниця, 20.07.2007, 01.23.44 | Повідомлення # 11 |
Полковник
Група: Перевірені
Сообщений: 202
Репутація: 4
Статус: Офлайн
| myron, раджу тобі почитати, як мене трохи вирішили помуштрувати отак собі легонько на західноукраїнському сайті байкерів Тоді все зрозумієш. Може, серед байкерів зайві СУТО ЛЮДСЬКІ СТОСУНКИ?Я, напевне, щось не так зрозуміла у житті.
Краще за байки можуть бути тільки байки:) І байкери на них;)
|
|
| |
myron | Дата: П'ятниця, 20.07.2007, 01.30.23 | Повідомлення # 12 |
Полковник
Група: Перевірені
Сообщений: 238
Репутація: 7
Статус: Офлайн
| Quote (Байкер_Леді) Може, серед байкерів зайві СУТО ЛЮДСЬКІ СТОСУНКИ?Я, напевне, щось не так зрозуміла у житті. Та чого ти? Зразу в штики, я ж жартую!!!
HUNTER
|
|
| |
Байкер_Леді | Дата: П'ятниця, 20.07.2007, 01.33.26 | Повідомлення # 13 |
Полковник
Група: Перевірені
Сообщений: 202
Репутація: 4
Статус: Офлайн
| Я розумію, що ти жартуєш.Але вони мені НІ ЗА ЩО зіпсували настрій.Потопталися по найкращих моїх почуттях.Що ж тоді хотіти з бабів у цьому житті?Йди, почитай на той форум у розділі про "Карпатський байкер"-- зрозумієш.
Краще за байки можуть бути тільки байки:) І байкери на них;)
Повідомлення відредагував Байкер_Леді - П'ятниця, 20.07.2007, 01.40.17 |
|
| |
vanyka-baiker | Дата: П'ятниця, 20.07.2007, 09.49.04 | Повідомлення # 14 |
Генерал-лейтенант
Група: Модератори
Сообщений: 574
Репутація: 10
Статус: Офлайн
| Quote І тут Ванька байкер гордо приймає на себе удар жіночих компліментів і героїчно витримує його myron,тобі тільки на радіо робити! Quote Повірте, в силу своєї професії я спілкувалася з такою кількістю РІЗНИХ при чому людей, що ви стільки гайок не накрутилися Так що повірте, що є що порівнювати і висновки робити Байкер_Леді, Повірте, в силу своєї професії я накрутився таку кількість гайок РІЗНИХ при чому, ви ненаспілкувалися з такою кількістю людей напевно РІЗНИХ.Так що повірте, що нема навіть що порівнювати і робить висновки !!!
НЕ КАЖИ МЕНІ,ЩО Я МАЮ РОБИТИ І Я НЕЗКАЖУ КУДИ ТОБІ ПІТИ!!!
|
|
| |
Байкер_Леді | Дата: П'ятниця, 20.07.2007, 18.37.36 | Повідомлення # 15 |
Полковник
Група: Перевірені
Сообщений: 202
Репутація: 4
Статус: Офлайн
| vanyka-baiker, тобто, ви "пазітівом" бути відмовляєтеся?
Краще за байки можуть бути тільки байки:) І байкери на них;)
|
|
| |
|