Сьогодні - 18.11.2017, 06.21.32
Початок Форум Реєстрація Вхід
Ви ввішли як Гість
[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
Сторінка 1 з 212»
Модератор форуму: vanyka-baiker 
Форум Байкерів Косівщини » Ремзона » Ремонт » Кожному ЧАЙНИКУ по БАЙКУ (Корисні поради від бивалого для починаючих-чайників)
Кожному ЧАЙНИКУ по БАЙКУ
vanyka-baikerДата: Середа, 24.01.2007, 13.13.18 | Повідомлення # 1
Генерал-лейтенант
Група: Модератори
Сообщений: 574
Репутація: 10
Статус: Офлайн
Напевно кожен з Вас,собі задає питання:чим краще і надійніше зварити свою РАМУ??? Такі відповідальні конструкції варяться або постійним струмом зворотньої полярності по технології похожої до зварок газових трубопроводів високого тиску--або напівконтактом невисокої потужності.Шов перед зваркою сточується болгаркою,приблизно по 1-му см з обох сторін,під кутом 45 градусів,для покращення щеплення обох деталей.Зварку з перемінним струмом і простими електродами варити нерекомендую,місце зварки сильно перенагрівається і даний метал втрачає свої властивості.Вся гола правда в останніх словах,але все-на Ваш страх і риск.АХТУНГ!!!--газозваркою раму НЕРАДЖУ варити в-з-а-г-а-л-і!!! wink далі буде...

Добавлено (24.01.2007, 13.13.18)
---------------------------------------------
Коли питання перед вибором,стало ребром Дніпро або Іж??? Я наприклад взяв би мотоцикл з рук,по можливості звичайно якнайдешевше і бажано щоб рік випуску був до 1990р. і з нормальними на нього документами.Коли приженете його у свій гараж-майстерню,тоді розкрутіть байк до шрубки.І поступово,неспішучи,якісно добавите в кап-рем свій величезний труд,старання і затрати коштів немалі (із власного досвіду).Водночас наберетися певних навиків і страх пропаде перед ймовірною поломкою.Бо,тому що,після того,як Ви перебрали увесь байк,своїми руками,то будете вже майже профі.Винагорода цьому всоьму буде Ваше ''дєтіще'' із часткою душі в металі.Оце вже тоді,буде дійсно техніка,краща за будь-який новий мот. wink далі буде...


НЕ КАЖИ МЕНІ,ЩО Я МАЮ РОБИТИ І Я НЕЗКАЖУ КУДИ ТОБІ ПІТИ!!!
 
myronДата: Четвер, 25.01.2007, 05.48.54 | Повідомлення # 2
Полковник
Група: Перевірені
Сообщений: 238
Репутація: 7
Статус: Офлайн
vanyka-baiker,
Ти , знаєш, я це читаю і навіть розумію!!! Сильні думки!!! Ріспект!!! wink


HUNTER
 
vanyka-baikerДата: Неділя, 25.02.2007, 16.57.15 | Повідомлення # 3
Генерал-лейтенант
Група: Модератори
Сообщений: 574
Репутація: 10
Статус: Офлайн
Як зробити свою вилку довшою???Спочатку зробіть креслення і визначте кут наклона,який хочете мати.При цьому урахуйте,що для телескопічної вилки,кут в 40-градусів,це вже потолок.Бо вже під більшим кутом,вона небуде виконювати свої функції.Якщо хочете кут наклона отримати більший ніж 40-градусів,то зробіть або купіть,ричажну або паралелограмну вилку.Є кілька хитрих способів,для продовження вилки;1)вилка від другого мотоцикла,з подібною вагою,2)саморобна ричажна або паралелограмна,3) і уже всім відомі ''вставки''.А тепер про кожний варіант зокрема;1)надійно,добре,але недешево,2)якщо є знання і вміння і хороший матеріал,буде надійно,красиво і можливо трохи дешевше,3)самий ненадійний і кривий варіант.Не забувайте також про те,що видовжити вилку,без переварки рами можна,але якщо Вам пофіг зовнішній вигляд свого апарата.Тут себе запитайте:для чого ж іще,як не для зовнішнього вигляду,Вам ця вилка потрібна?Незабудьте про головне-що довжелезна вилка,це без заперечинь дуже красиво,але як залегко з нею буде керуватися мотоцикл при їзді !!! wink далі буде...

Добавлено (25.01.2007, 18.46.52)
---------------------------------------------
Полірування двигуна...Багато хто,собі задає це запитання.А як це робиться???Цей увесь процес,відбувається трохи довго і нудно,але він себе оправдовує сповна.Перш за все ту деталь,яку збираєтеся полірнути,помийте від масла і болота.1) тріть спочатку наждачкою 120-ю для мокрої перетирки(тобто з водою)до рівної поверхні,потім 600-ю,потім 800-ю,а вже потім 1000-ю.2) зробіть або купіть насадку з валянка на високооборотню дрельку.3) з допомогою всім відомої пасти ''ГОЯ'',поліруйте дрелькою до блиску.4) відполіровану поверхню обов'язково покрийте безколірним лаком,бо є ймовірність,що потускніє.А це значить,що всі Ваші старання ''коту під хвіст'' !!! wink далі буде...

Добавлено (26.01.2007, 09.53.12)
---------------------------------------------
Сидіння з підогрівом???Зараз за вікном не особливо тепло,для тих хто ще драйвує і нехоче простудити своє причандалля!!!Виготовляється таке сидіння на свій мот,дуже просто.Спочатку купляєте підогрів дупи автолюбителя.Можна зі спинкою( для суцільного мотосидіння),постарайтеся придбати з регулятором температури.А що стосовно до підігріву рук,то таке є вже у вільному продажі і доречі недорого коштує всього якихось 200-ті гриваків за пару.Тепер берете і розпорюєте автопідігрів,але акуратно і розрізаємо на комплектуючі частини.Вас цікавить тільки ізольована основа,на яку приклеєна і нашита деяка волокниста структура,яка називається-вуглеродоутримуючим волокном.Тепер відкладаємо,це все в сторону.Беремося за мотосидіння.Знімаємо акуратно(без фанатизму),шкіряний чи дермонтиновий чехол.Підганяємо під його форму,ізольовану основу і накладаємо тепловиділяючий елемент.Тепер все це садимо на клей або прошиваєте(на Ваш розсуд).Збираємо,тепер уже нове мотосидіння до купи,правельно підключаєте його,сідаєте і насолоджуєтеся цим теплом.Повірте,це дуже приємне відчуття комфорту,щоб його відчути,Вам треба зробити все вищесказане.Надійність і довговічність,гарантую !!! wink далі буде...

Добавлено (26.01.2007, 21.16.22)
---------------------------------------------
Як правельно законсервувати байк,на зимовий період???Для тих,хто вже закінчив свій мотосезон і хоче поставити свій апарат на прикол! Бажано щоб мот зберігався в хорошому,утепленному гаражі.Покладіть його на центральну лабу і увесь бак залийте бензином,під саму горловину,(щоб він нержавів із середини).Така процедура геть недешева,(але що тільки незробиш,для свого улюбленого апарата).Обов'язково від'єднайте АКБ і розрядіть його повністю.Зазори між клапанами розрегулюйте,(щоб пружини невтратили своєї пружності),колеса підспустіть.У передню вилку залийте масла,повністю.В циліндрах,відкруть свічки і пшикніть в середину WD-40,або його аналог і прокопайте.Зробіть цю процедуру 2-3 рази,а потім залийте в поршневу 20 грам машинного масла(щоб поршня непозалипали) і закрутіть свічки(щоб до середини непопали зайві придмети).Всі болти і гайки,змастіть тонким слоєм ''солідолом або літолом''(щоб непоржавіли) і накрийте його наприклад брезентом чи клійонкою,щоб неприпадав пилюкою.І про головне,закупіть побільше пива,щоб вистачило на всю довгу і холодну зиму.Можите листати мотожурнали,переглядайте фотки з мотоп'янками,це щоб було Вам чим зайнятися,довгими-зимовими вечорами і заряджайтеся приємними спогадами.Хоча це вже є,консервація для самого байкера,а не мотоцикла!!! wink далі буде...

Добавлено (27.01.2007, 09.15.43)
---------------------------------------------
Реставрація ребер чугунного циліндра!Для тих у кого ретро-мото,або щось подібне.Як припаяти чи приварити,відломані ребра чугунного циліндра???Вихід з положення є;якщо маєте унікальну можливість,купіть новий і неморочте собі голову.Попробуйте припаяти чистою міддю або мідно-цинковим припоєм,такого типу як-Л-68,ЛОК-59-1-0,3.Є спеціальні чугунні електроди,вийнятково для зварки чугуна.На ринку або в магазині,їх можна нарити(не дефіцит).І варите звичайною зваркою,постійного струму(дугою),а потім зачищаєте і красите.Я просто впевнений,що у Вас,усе получиться зробити правельно. wink далі буде...

Добавлено (28.01.2007, 09.56.26)
---------------------------------------------
Воронування металу у домашніх умовах!Такий спосіб,дає змогу потемнити будь-яку,металеву деталь.Деталь ретельно і старанно обезжирюється содою,а потім змащуєте рівномірно тонким слоєм соняшникової олії (колір буде чорно-коричневий,чорний).А якщо змастите грубим слоєм,то може получитися обгорілі плями і потьоки (масний палець,наприклад),а якщо не обезжирити,перед змащуванням олії,тоді получаться нерівномірні плями.Потім деталь кладете в духовку,нагріту до 200-250 градусів і нагріваєте до потрібного Вам кольору чи відтінку,час нагріву 10-15 хв.Проводите таку процедуру змащування-нагрів,приблизно разів 5-7,на інших або дюроалюмінієвих металах,переважно вдається з 2-3го разу,отримати бажаний результат.При хорошому опитові,виходить дуже гарний колір,на тій чи іншій деталі.Для дуже лінивих,можу порекомендувати легший спосіб;обезжирюєте деталь,потім покриваєте натуральною або синтетичною тушшю (склад-гуміарабік,газова сажа) і вже після того ,як деталь висохне,натираєте олією і кладете в духовку.Темно-чорна поверхня виходить з першого разу,покриття блискуче,стирається тільки з металом,зберігає чудові антикорозійні якості і майже нічого Вам не коштує!Ну а якщо треба зробити це покриття матовим,тоді дуже дрібною наждачкою з водою,шліфуєте покриту деталь до потрібної якості мата.Будьте уважними і акуратними,щоб незшліфувати воронування до металу,особливо на кантах!!! wink далі буде...

Добавлено (01.02.2007, 09.23.54)
---------------------------------------------
Який,необхідний інструмент,потрібний у першу чергу,в гаражі??? 1)Набір рожкових ключів.2)Набір головок.3)Електро зварка (пригодиться обов'язково).4)Компресор.5)Ударна викрутка.6)Болгарка.7)Дрелька.8)Метчики і плашки.9)Великі тіски.10)Молотки різної величини і ваги.А якщо,би Ви мали в гаражі;набір ключів,набір головок,тіски,наковальню,рашпиля,ножиці по металу,штангельциркуль,мікрометр,манометр,тестр,компресор,молоток,молоточок і кувалдочка,набір зйомників,болгарка,електродрель з хорошими сверлами,набір метчиків і плашок,паяльна лампа,пістолет для покраски,пресс,точило,гальванічна ванна,токарний і фрезерний станки,трубогиб,кілька різних зварок,тоді можите спокійно відкривати,свою мото-майстерню. wink далі буде...

Добавлено (03.02.2007, 08.57.17)
---------------------------------------------
Хімічне хромування?Для того,щоб покрити хромом будь-яку деталь,переважно всі несуть її в найближчий завод.Необов'язково,Ви тепер зможите зробити гальванічну установку у себе,в дома.Я пропоную Вам,на мій погляд,один з найбільш простих і дешевих,способів хромування.Принцип дії оснований на хімічній реакції,без застосування електричного струму,на реагуючі речовини.Щоб похромувати стальні деталі,їх спочатку потрібно покрити міддю.Для цього Вам потрібно приготувати розчин,із таких хімічних речовин,як;1)Сірчанокисла мідь=8-50г,2)Концентрована сірчана кислота=5-8г,3)Дистильвана вода=1л,робоча температура,від18-ти до 20-ти градусів за цельсієм.Після ретельної чистки і обезжирювання деталі,занурюєте на кілька секунд,в приготовлений розчин.Поміднену деталь витягуєте з розчину,промиваєте водою і сушите.Тепер можна переходити,безпосиредньо до процесу хромування.Для цього потрібен розчин,до складу якого входять,такі хімічні речовини,як;1)Фтористий хром=14г,2)Лимоннокислий натрій=7г,3)Гіпофосфат натрія=7г,4)Льодовитий оцет=10мл,5)Їдкий натрій(20%-вий розчин)=10мл,6)Дистильована вода=1л,робоча температура,біля=80градусів вище0.Відчищені і обезжирені деталі,хромуєте на протязі від 3-ох до 8-ми годин.Потім похромовані деталі виймаєте з розчину,змиваєте водою і сушите.І при цьому-всьому,отримуєте бажаний результат. wink далі буде...

Добавлено (12.02.2007, 11.36.18)
---------------------------------------------
Гермишлем!!!На мою думку,що в ідеалі було б добре мати і відкритий і закритий гермачок.Відкритий-для невеличких поїздок по місту,в жарку погоду.А закритий-для дальнобоя і серйозних подорожей,щоб захищав від каміння і всілякої нечесті,яка вилітає із під коліс камазів і величезних фур.Самий найкращий варіант-з відкидною нижньою частиною (правда він коштує трохи більше).Відкидна челюха-саме те що Вам потрібно.А інтеграли (тобто повністю закриті),експлуатують в комплектації з костюмом.Горбот (горб на спині),виступає в якості упора.Під час падіння,при сильному ударі головою відбувається зміщення між одним і другим шийним позвонком,цей суглоб дуже кволий.Там відносно перелом з перетисканням спинного мозку.А відкритий,хороший з великим орстіклом,на всю морду,від каміння захистить,від мух,жуків,горобців,вітерець піддуває і чути в ньому краще.Ось Вам список фірм гермаків,яким можна довірити свою голову;1)Arai,2)AGV(модель Syncro),3)Shoei,4)Suomi,5)Shark,6)Shuberth,7)Lazer(модель FiberTech),8)HJC(моделі АС-11,АС-14).До речі,що стосується вийнятково мене,то у мене на аваторі,Ви можите побачити шлем-каску(гальма).Можу всіх Вас запевнити,що їздити в ''гальмі'' дуже зручно,комфортно,аероденаміка відмінна і народ шугається.Шлем-каска,захистити може не тільки від каміння Вашу голову,але і у важку хвилину від ворожої кулі (мова іде про фронтову гальму).Для чопперистів,кращого шлема бути просто неможе,всі інші- відстой,лайно.Вибір залишається за Вами,який гермак Вам краще підходить!!! wink далі буде...

Добавлено (15.02.2007, 20.51.07)
---------------------------------------------
Вм'ятини в баці.Їх можна вирівняти кількома способами!...1)-Якщо до вм'ятини добратися нічим неможливо,а вирівняти треба.Просверліть по її центру,дирку приблизно діаметром 3-4мм,згинаєте стальну катанку буквою ''Г'',підігріваєте вм'ятину паяльною лампою (перед цією процедурою,раджу бак виварити вихлопними газами,щоб нервануло) і цією сталькою витягуєте вм'ятину.Дирку потім заварюєте.2)-Герматизуєте бак,заливаєте його повністю водою і на мороз.Вашому бакові шкоди ніякої небуде,(провірено).3)-Можна також скористатися поліефірними шпатлівками з алюмінієвим наповнювачем,або із стікловолокном.Поверхню бака,перед роботою незабудьте пошкрябати грубозернистою наждачкою 60-ю,80-ю.В загальному,візьміть монтіровку і постарайтеся,через горловину,дістати до вм'ятини із допомогою молотка і якоїсь мами,попробуйте вирівняти.Після третьої невдалої спроби,плюєте на всьо,шпатлюєте і красите.4)-А якщо хочите без взривів і морозів,герматично затикаєте в баці всі дирки,заливаєте в ного ХОЛОДНУ воду і кладите бак в ГАРЯЧУ воду.Працює безвідказно,а головне безпечно для вашого здоров'я!!! wink далі буде...

Добавлено (19.02.2007, 19.49.05)
---------------------------------------------
Яке масло заливати в "іжівські" амортизатори?Вєрєтьонку,або як ще його називають трансформаторне.Трансформаторне масло використовують для заливки трансформаторів,реакторного обладнання,а також масляних вимикачів.Трансформаторне масло виконює функцію дугогасящого середовища.Трансформаторне масло-це очищена фракція нафти,отримана при перегонці,яка закипає при температурі від 300 до 400-градусів за цельсієм.В залежності від походження нафти.Нафта,здебільш наповнена різними властивостями і ці надзвичайні властивості,відображаються на властивостях масла.Воно має складний вуглеводородний склад із середньою вагою молекул і зберігає слідуючі основні компоненти.Трансформаторне масло "Пента-ТРМС-110"-термостійка кремнійорганічна рідина,яка має деякі переваги перед мінеральними маслами;1)Не створюються токопроводящі вуглеродні частини при електричному пробиванні чи іскрінні.2)Менша залежність в'язкості від температури.3)Більш висока ймовірність від окислення.4)Меньше виділення тепла при загорянні і т.п.Кожний із компонентів масла,відіграє певну роль при експлуатації.Парафіни і циклопарафіни забезпечують низьку електропроводимість і високу електричну потужність.Ароматичні вуглеводороди зменьшують старіння масла і збільшують стійкість до часткових розрядів в об'ємні масла.Асфальто-смолисті,сернисті.азотні сполучення і нафтові кислоти,являються домішками і невідіграють особливої ролі.Асфальто-смолисті сполучення,відповідальні за винекнення осаду в маслі і за його колір.Сернисті,азотні сполучення і нафтові кислоти відповідальні за процеси корозії металів в трансформаторному маслі.Вуглеводороди,парафінового ряду,окрім високої хімічної міцності,наповнені високою температурою вспишки і рядом інших добротних якостей,але загублюють властивості навіть при кімнатній температурі і тому недопускаються великого наповнення парафінів.Більш того,нафти з великим наповненням (грозненська,сураханська) для приготовлення масел невикористовуються!!! wink далі буде...

Добавлено (25.02.2007, 16.57.15)
---------------------------------------------
Вихлопні труби!Шановним кастомайзерам Косівщини і гостям цього сайту,пропоную новонародженну ідею,про створення крутих вихлопних труб,при звучанні яких,всі пішоходи оглядалися з відкритим ротом і випуклими очима.В чому ж суть самої ідеї ?А в тому,що тепер може відкритися можливість перебороти устарівші методи чоперобудування.Для цього треба змінити,звучання вихлопних труб,дана система називається "Вертлюх-Нагнітач".Система складається із металевого диска обертання з однією діркою,яка займає 1/3 всього диска.Через центр диска проходить ось обертання.Ось разом з диском вставляєте у вихлопну трубу,при цьому ось закріплюєте до труби із середини акуратно,так щоб диск свобідно обертався навколо своєї осі.Перед монтажем диска з діркою,на ось до нього потрібно приварити вертлюх у вигляді гелікоптерного гвинта.По завершенні монтажу,до краю вашої вихлопної труби,приварюєте три трубки з різними тональностями (наприклад ДО,МІ,ЛЯ).Потім коли все це зроблено,заводите свого коня і при цьому вихлопні гази обертають вертлюх,а також і диск,дірка в диску по черзі відкриває одну із труб і в результаті получається;ДО,МІ,ЛЯ--ДО,МІ,ЛЯ--ДО,МІ,ЛЯ...По моїх розрахунках,все має получитися дуже круто.А це означає,що така система.як "Вертлюх-Нагнітач" зробить Вас самим крутим байкером на увесь Косів і за його межами також!!! wink далі буде...


НЕ КАЖИ МЕНІ,ЩО Я МАЮ РОБИТИ І Я НЕЗКАЖУ КУДИ ТОБІ ПІТИ!!!
 
vanyka-baikerДата: Неділя, 04.03.2007, 09.30.51 | Повідомлення # 4
Генерал-лейтенант
Група: Модератори
Сообщений: 574
Репутація: 10
Статус: Офлайн
Загартована сталь!З якої сталі Вам краще зробити стойки руля?В гаражних умовах,майже нереально визначити марку сталі.Але є такі специ,які визначають марку сталі по іскрі,але я про таких тільки чув.Сталь 45,оптимальний варіант для такої роботи! Нагріваєте її до 850 градусів за цельсієм (колір світло-червоний) і у воду.Після,для зняття внутрішньої напруги,нагріваєте приблизно десь від 250-700 градусів,в залежності від степеню відпускання і охолоджуєте на повітрі.Наприклад я,зробив стойки із автомобільної рульової тяги,на мою думку вона мала би бути розрахована заводом-виготовником,на бокові нагрузки.Ось Вам температура нагріву сталі і відповідні кольори.400-дуже темно-червоний.500-темно-червоний.550-темно-вишневий.600-середньо-вишневий.750-вишнево-червоний.800-світло-вишневий.850-світло-червоний.900-червоний.950-яскраво-червоний.1000-лимонно-жовтий.А ще,ось Вам зсилка-http://steels.h1.ru/--Справочник сталей wink далі буде...

НЕ КАЖИ МЕНІ,ЩО Я МАЮ РОБИТИ І Я НЕЗКАЖУ КУДИ ТОБІ ПІТИ!!!
 
Байкер_ЛедіДата: Четвер, 19.07.2007, 05.13.29 | Повідомлення # 5
Полковник
Група: Перевірені
Сообщений: 202
Репутація: 4
Статус: Офлайн
vanyka-baiker, йомойо...а що ж робити байкерам жіночо статі?Це реально, щоб вони фізично і технічно ( до того ж, гармотно! ) змогли би виконати всі ці поради?
Як казав один великий чоловік на цьому форумі dry , що не зробиш для свого улюбленця smile


Краще за байки можуть бути тільки байки:) І байкери на них;)
 
vanyka-baikerДата: Четвер, 19.07.2007, 08.42.28 | Повідомлення # 6
Генерал-лейтенант
Група: Модератори
Сообщений: 574
Репутація: 10
Статус: Офлайн
Quote
йомойо...а що ж робити байкерам жіночо статі?
Байкер_Леді,довірте всі технічні і фізичні роботи чоловікам,вони знають толк в техніці!!!А Ви відпочивайте і насолоджуйтеся покатушками! biggrin


НЕ КАЖИ МЕНІ,ЩО Я МАЮ РОБИТИ І Я НЕЗКАЖУ КУДИ ТОБІ ПІТИ!!!
 
Байкер_ЛедіДата: Четвер, 19.07.2007, 12.20.09 | Повідомлення # 7
Полковник
Група: Перевірені
Сообщений: 202
Репутація: 4
Статус: Офлайн
Quote (vanyka-baiker)
Байкер_Леді,довірте всі технічні і фізичні роботи чоловікам,вони знають толк в техніці!!!А Ви відпочивайте і насолоджуйтеся покатушками!

vanyka-baiker, в такому випадку у комплекті з байком треба й байкера придбати? dry
Quote (vanyka-baiker)
А Ви відпочивайте і насолоджуйтеся покатушками!

Ви справжній джентльмен smile Я не жартую smile


Краще за байки можуть бути тільки байки:) І байкери на них;)
 
vanyka-baikerДата: Четвер, 19.07.2007, 14.52.16 | Повідомлення # 8
Генерал-лейтенант
Група: Модератори
Сообщений: 574
Репутація: 10
Статус: Офлайн
Quote
в такому випадку у комплекті з байком треба й байкера придбати?
Байкер_Леді,а шо ідея! wacko Придбайте собі гарненького байка,ну а байкер то вже як повезе,головне,щоб гайки умів крутити!!! biggrin
Quote
Ви справжній джентльмен Я не жартую
Байкер_Леді, :oops:мені ще таких компліментів ніхто неговорив! Я не жартую... oops oops mad


НЕ КАЖИ МЕНІ,ЩО Я МАЮ РОБИТИ І Я НЕЗКАЖУ КУДИ ТОБІ ПІТИ!!!
 
Байкер_ЛедіДата: П'ятниця, 20.07.2007, 00.05.32 | Повідомлення # 9
Полковник
Група: Перевірені
Сообщений: 202
Репутація: 4
Статус: Офлайн
Quote (vanyka-baiker)
Байкер_Леді,а шо ідея! Придбайте собі гарненького байка

Хоч і дурень думкою багатіє-- ну, не можу я не помріяти!
Quote (vanyka-baiker)
Байкер_Леді, :oops:мені ще таких компліментів ніхто неговорив!

Несправедливо.
Повірте, в силу своєї професії я спілкувалася з такою кількістю РІЗНИХ при чому людей, що ви стільки гайок не накрутилися smile Так що повірте, що є що порівнювати і висновки робити smile


Краще за байки можуть бути тільки байки:) І байкери на них;)

Повідомлення відредагував Байкер_Леді - П'ятниця, 20.07.2007, 00.07.18
 
myronДата: П'ятниця, 20.07.2007, 01.06.26 | Повідомлення # 10
Полковник
Група: Перевірені
Сообщений: 238
Репутація: 7
Статус: Офлайн
dry І тут Ванька байкер гордо приймає на себе удар жіночих компліментів smile і героїчно витримує його biggrin

HUNTER
 
Байкер_ЛедіДата: П'ятниця, 20.07.2007, 01.23.44 | Повідомлення # 11
Полковник
Група: Перевірені
Сообщений: 202
Репутація: 4
Статус: Офлайн
myron, раджу тобі почитати, як мене трохи вирішили помуштрувати отак собі легонько на західноукраїнському сайті байкерів cool Тоді все зрозумієш.

Може, серед байкерів зайві СУТО ЛЮДСЬКІ СТОСУНКИ?Я, напевне, щось не так зрозуміла у житті.


Краще за байки можуть бути тільки байки:) І байкери на них;)
 
myronДата: П'ятниця, 20.07.2007, 01.30.23 | Повідомлення # 12
Полковник
Група: Перевірені
Сообщений: 238
Репутація: 7
Статус: Офлайн
Quote (Байкер_Леді)
Може, серед байкерів зайві СУТО ЛЮДСЬКІ СТОСУНКИ?Я, напевне, щось не так зрозуміла у житті.

Та чого ти? Зразу в штики, я ж жартую!!! surprised


HUNTER
 
Байкер_ЛедіДата: П'ятниця, 20.07.2007, 01.33.26 | Повідомлення # 13
Полковник
Група: Перевірені
Сообщений: 202
Репутація: 4
Статус: Офлайн
Я розумію, що ти жартуєш.Але вони мені НІ ЗА ЩО зіпсували настрій.Потопталися по найкращих моїх почуттях.Що ж тоді хотіти з бабів у цьому житті?Йди, почитай на той форум у розділі про "Карпатський байкер"-- зрозумієш.

Краще за байки можуть бути тільки байки:) І байкери на них;)

Повідомлення відредагував Байкер_Леді - П'ятниця, 20.07.2007, 01.40.17
 
vanyka-baikerДата: П'ятниця, 20.07.2007, 09.49.04 | Повідомлення # 14
Генерал-лейтенант
Група: Модератори
Сообщений: 574
Репутація: 10
Статус: Офлайн
Quote
І тут Ванька байкер гордо приймає на себе удар жіночих компліментів і героїчно витримує його
myron,тобі тільки на радіо робити! biggrin
Quote
Повірте, в силу своєї професії я спілкувалася з такою кількістю РІЗНИХ при чому людей, що ви стільки гайок не накрутилися Так що повірте, що є що порівнювати і висновки робити
Байкер_Леді, Повірте, в силу своєї професії я накрутився таку кількість гайок РІЗНИХ при чому, ви ненаспілкувалися з такою кількістю людей напевно РІЗНИХ.Так що повірте, що нема навіть що порівнювати і робить висновки !!! sad


НЕ КАЖИ МЕНІ,ЩО Я МАЮ РОБИТИ І Я НЕЗКАЖУ КУДИ ТОБІ ПІТИ!!!
 
Байкер_ЛедіДата: П'ятниця, 20.07.2007, 18.37.36 | Повідомлення # 15
Полковник
Група: Перевірені
Сообщений: 202
Репутація: 4
Статус: Офлайн
vanyka-baiker, тобто, ви "пазітівом" бути відмовляєтеся? smile

Краще за байки можуть бути тільки байки:) І байкери на них;)
 
Форум Байкерів Косівщини » Ремзона » Ремонт » Кожному ЧАЙНИКУ по БАЙКУ (Корисні поради від бивалого для починаючих-чайників)
Сторінка 1 з 212»
Пошук:


МІНІ-ЧАТ